FAQ

Przełącz na wersję dla klientów

Jak najbardziej! Podczas rejestracji będziesz musiał użyć swojego prawdziwego imienia i nazwiska, które będą widniały w bazie danych. Jednak po rejestracji będziesz mógł zaznaczyć w swoim profilu, że reprezentujesz kancelarię prawną, możesz także podać w profilu dane swojej firmy, w tym godziny pracy i link do strony internetowej.
Jeśli chcesz się zgłosić do prowadzenia sprawy, przejdź do zakładki "Sprawy" w swoim profilu, gdzie zobaczysz wszystkie opublikowane sprawy, w porządku chronologicznym. Możesz użyć paska wyszukiwania, aby przefiltrować sprawy zgodnie ze swoją specjalizacją i regionami, w których działasz. Po znalezieniu interesującej Cię sprawy, kliknij przycisk "Aplikuj" w prawym dolnym rogu, wypełnij formularz i prześlij swoją propozycję.
Powiadomienia e-mail będziesz otrzymywać w przypadku zatrudnienia Cię, planowania spotkaniach, wiadomościach przychodzących, a także inne powiadomienia systemowe. Otrzymasz również powiadomienia e-mail o nowych sprawach opublikowanych na stronie, które są zgodne z Twoim rejonem działania i specjalizacją. Pamiętaj, że ubiegać się możesz o każdą sprawę, lecz powiadomienia będziesz otrzymywać tylko wtedy, gdy wszystkie wybrane przez Ciebie kryteria zostaną spełnione. Możesz zmienić regiony i pola specjalizacji prawniczej w swoim profilu ustawiając ich tyle, ile chcesz.
Jeśli klient poprosi o spotkanie, otrzymacie wzajemnie swoje dane kontaktowe i będziecie mogli się skontaktować bezpośrednio za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonu, aby zaplanować osobiste spotkanie w celu dalszego omówienia sprawy. Klient może poprosić o spotkanie z dowolną liczbą prawników, lecz sprawa na stronie nie zostanie zamknięta. Dopiero gdy klient "zatrudni" prawnika, zamyka to sprawę na stronie i klient nie może już planować dalszych spotkań z innymi prawnikami. Pamiętaj, że żadna z tych czynności nie jest prawnie wiążąca, a klient może zmienić zdanie.
Każda sprawa widniejąca na stronie jest domyślnie otwarta przez 30 dni. Po tym okresie sprawa zostanie zamknięta i nie będzie można się do niej zgłaszać. Jeśli klient zatrudni prawnika za pośrednictwem witryny, sprawa zostaje zamknięta automatycznie.
Po Twoim zgłoszeniu się do sprawy klient może poprosić o osobiste spotkanie lub zatrudnić Cię. W obu przypadkach otrzymasz dane kontaktowe klienta, a on otrzyma Twoje. Następnie Ty lub klient możecie nawiązać kontakt poza tą stroną. Możecie ustalić datę i godzinę spotkania osobistego. Poinformuj klienta z góry, czy wstępne spotkanie będzie płatne oraz o swoich ogólnych stawkach godzinowych.
Nasza strona nie obsługuje płatności między klientami a prawnikami, ani nie działa jako dostawca usług escrow. Jeśli zostałeś zatrudniony do sprawy, spisz umowę ze swoim klientem, określając w niej stawkę godzinową i sposób zapłaty. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za działania klienta, dlatego upewnij się, że Twoja umowa obejmuje wszystkie aspekty dotyczące płatności.
Tak, mogą napisać do Ciebie za pośrednictwem zintegrowanej funkcji czatu na naszej stronie. Pamiętaj, że klient może z Tobą pisać w ten sposób tylko wtedy, gdy przesłałeś swoją propozycję odnośnie jego sprawy. Ty możesz pisać bezpośrednie wiadomości do klienta poprzez stronę dopiero wtedy, gdy klient wyśle do Ciebie wiadomość. Jeśli zdecydujesz się upublicznić swoje dane kontaktowe, użytkownicy będą mogli znaleźć Cię w bazie danych prawników i skontaktować się z Tobą przez e-mail lub telefon.
Jeśli zauważysz sprawę opublikowaną na tej stronie, która wydaje Ci się nie na miejscu, nieuczciwa lub w inny sposób naruszająca nasz Regulamin, możesz zgłosić ją nam, klikając kropki w prawym górnym rogu sprawy i wybierając "Zgłoś". Możesz tam napisać do nas krótką wiadomość dotyczącą tego, dlaczego Twoim zdaniem sprawa powinna zostać usunięta. Zbadamy sprawę i jeśli będzie to uzasadnione, usuniemy ją.
Mogą istnieć cztery powody, dla których nie możesz ubiegać się sprawy. Po pierwsze, być może nie zweryfikowałeś swojego adresu e-mail, klikając w link potwierdzający w wysłanej do Ciebie wiadomości e-mail. W takim przypadku możesz poprosić o przesłanie nowego linku potwierdzającego. Po drugie, być może nie zaznaczyłeś w swoim profilu ani jednego regionu albo ani jednego pola ze swoją specjalizacją prawniczą. W takim przypadku przejdź do zakładki "Edytuj profil" i podaj te dane - zawsze możesz tam powrócić, by je zmienić. Po trzecie, Twoja subskrypcja lub bezpłatny okres próbny mogły już wygasnąć - możesz to sprawdzić klikając "Zarządzaj subskrypcjami". Jeśli nie nastąpiło żadne z powyższych, być może Twoje konto zostało zawieszone z powodu naruszenia naszego Regulaminu.
Nie możesz zrezygnować z ogólnych powiadomień systemowych, ponieważ uniemożliwiłoby Ci to korzystanie ze strony. Możesz jednak zrezygnować z otrzymywania powiadomień e-mail o odpowiadających Ci sprawach opublikowanych na stronie. Możesz to zrobić, klikając "Edytuj profil" i odznaczając pole wyboru u dołu strony. Pamiętaj, że może to spowodować utratę potencjalnych nowych klientów.
Jeśli chcesz pokazać nowym klientom, że jesteś certyfikowanym prawnikiem, musisz zweryfikować swoje uprawnienia. Przejdź do swojego pulpitu nawigacyjnego i kliknij przycisk "Weryfikuj". Tam zostaniesz poproszony o przesłanie swoich uprawnień prawniczych do administratorów strony. Po ich przesłaniu dokonamy oceny przesłanych dokumentów i ręcznie zweryfikujemy Twoje konto - zwykle zajmuje to kilka dni. Po pomyślnej weryfikacji na Twoim profilu pojawi się plakietka "Zweryfikowany", aby wszyscy potencjalni klienci mieli pewność co do Twoich uprawnień.
Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz je zresetować, klikając przycisk „Zapomniałem hasła” podczas próby logowania się na konto. Otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem odzyskiwania hasła, w którym będziesz mógł skonfigurować nowe hasło. Jeśli pamiętasz swoje stare hasło, ale chcesz je po prostu zmienić, możesz to zrobić w menu "Ustawienia" po zalogowaniu się do swojego profilu.
Jeśli chcesz anulować subskrypcję, możesz to zrobić, klikając przycisk "Zarządzaj subskrypcjami" w swoim profilu i wybierając opcję "Anuluj subskrypcję". Do końca bieżącego cyklu rozliczeniowego zachowasz wszystkie funkcje premium, po czym konto powróci do stanu nieaktywnego i nie będziesz mógł zgłaszać się do spraw do momentu ponownego wykupienia płatnego abonamentu. Ponieważ bezpłatny okres próbny jest darmowy, nie można go anulować.
Jeśli chcesz usunąć swój profil, możesz to zrobić, logując się na swoje konto i wybierając opcję "Usuń profil". Usunięcie profilu spowoduje również usunięcie wszystkich otwartych i zamkniętych propozycji oraz wszystkich danych powiązanych z kontem. Spowoduje to również automatyczne anulowanie subskrypcji. Pamiętaj, że to działanie jest trwałe i nie będzie można go cofnąć.