Dlaczego warto się zarejestrować

Card image cap
Poszerz swoją klientelę

Dzięki naszym działaniom marketingowym każdego dnia nowe osoby publikują na stronie swoje sprawy, do których prowadzenia poszukują ekspertów z dziedziny prawa. Możesz wysyłać swoje oferty dla dowolnej liczby spraw i szybko nawiązywać kontakty z osobami, które szukają prawnika.

Card image cap
Wypróbuj za darmo

Zarejestruj się na stronie za darmo i korzystaj ze wszystkich jej funkcji przez miesiąc. Po upływie bezpłatnego miesiąca możesz skorzystać z miesięcznego lub rocznego abonamentu, który będziesz mógł anulować w dowolnym momencie. Ustawienia konta i opinie klientów zachowasz nawet wtedy, gdy nie będziesz subskrybować przed końcem miesiąca próbnego.

Card image cap
Oszczędzaj czas

Nie musisz tracić czasu na sprawy, z których prowadzeniem nie czujesz się komfortowo. Wszystkie sprawy zamieszczone na stronie są wstępnie sprawdzone, więc na większość pytań masz już odpowiedź. Zgłoszenie się do wybranej sprawy zajmuje tylko kilka minut i jest bardzo proste.

Card image cap
Powiększ swoje przychody

Dzięki oszczędności na czasie i kosztach marketingowych możesz pracować wydajniej, pozyskiwać więcej klientów i poprawić swoje wyniki finansowe. Po pierwszym bezpłatnym miesiącu możesz uzyskać dostęp do dziesiątek potencjalnych nowych klientów w cenie zaledwie 12 euro miesięcznie.

Jak to działa

hiw_1 hiw_1-num

Zarejestruj się

Kliknij przycisk rejestracji i utwórz konto. Po podaniu wymaganych danych otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem weryfikacyjnym. Klikając link, możesz zweryfikować swoje konto, po czym będziesz gotowy do następnego kroku.


hiw_2 hiw_2-num

Wypełnij swój profil

Postępuj zgodnie z instrukcjami w swoim profilu i podaj informacje niezbędne do aktywacji konta. Musisz podać regiony Twojej działalności i pola ze swoją specjalizacją prawniczą. Możesz także napisać coś o sobie, dodać zdjęcie profilowe, adres i dane kontaktowe.


hiw_3 hiw_3-num

Zacznij wysyłać oferty

Jeśli wykonałeś poprzednie kroki, Twoje konto zostanie aktywowane i będziesz mógł zacząć ubiegać się o sprawy. Automatycznie pojawisz się również w naszej bazie danych prawników, aby klienci mogli Cię znaleźć, nawet jeśli nie są zarejestrowani.

FAQ

Nasza strona internetowa ma na celu połączenie osób potrzebujących usług prawniczych z doświadczonymi prawnikami i radcami prawnymi. Dzięki naszym aktywnym działaniom marketingowym ludzie z całego kraju regularnie publikują swoje sprawy prawne na stronie za darmo. Rejestrując się na stronie, możesz wysyłać swoje propozycje poprowadzenia tych spraw, pozyskiwać nowych klientów i rozwijać swoją praktykę.
Oferujemy prawnikom bezpłatny miesiąc próbny na wypróbowanie strony, w tym wszystkich funkcji konta premium - karta kredytowa nie jest wymagana. Po zakończeniu miesiąca próbnego możesz wybrać subskrypcję miesięczną, półroczną i roczną, która kosztuje odpowiednio 12 EUR, 60 EUR i 105 EUR. Subskrypcję możesz anulować w dowolnym momencie i nadal zachować wszystkie funkcje premium do końca bieżącego okresu rozliczeniowego.
Po rejestracji zostaniesz poproszony o wypełnienie swojego profilu prawnika, w tym swoich specjalizacji oraz regionów, w których przyjmujesz klientów. Będziesz otrzymywać powiadomienia e-mail o nowych sprawach opublikowanych na stronie, które spełniają Twoje kryteria. Chociaż nie będziesz otrzymywać powiadomień o sprawach spoza Twojej specjalizacji prawniczej lub spoza regionu Twojej działalności, to jednak możesz się do nich zgłaszać, jeśli podjęcie takiej sprawy jest dla Ciebie wygodne. Możesz zmienić preferencje na swoim profilu w dowolnym momencie.
Jako aktywny prawnik możesz zgłaszać się do dowolnej liczby spraw. Jeśli klient umówi się z Tobą na spotkanie lub zatrudni Cię za pośrednictwem witryny, możesz się z nim spotkać osobiście i uzgodnić warunki umowy i płatności. Pamiętaj o tym, że "zatrudnienie" Cię przez klienta za pośrednictwem strony nie jest prawnie wiążące, a klient może zmienić zdanie. Nie obsługujemy również żadnych płatności ani nie świadczymy usług escrow między klientem a prawnikiem.
Wszystkie osoby, które zamieszczają swoje sprawy na stronie potrzebują pomocy prawnej i zdecydowanie szukają prawników, dlatego możesz im przesłać swoje propozycje, nie naruszając przy tym żadnego z kodeksów etycznych. Reklamujemy się tylko osobom szukającym usług prawnych w Google, a wszyscy użytkownicy, którzy publikują swoje sprawy na stronie widnieją tam anonimowo. Nasza strona ułatwia im po prostu znalezienie prawnika, który odpowiada ich potrzebom.

Kodeks etyczny izb adwokackich podaje, że dozwolonymi metodami reklamowania się prawników są:

• umieszczanie informacji na dokumentach firmowych,
wysyłanie ofert w postępowaniu o charakterze przetargu lub konkursu,
złożenie oferty na wyraźne życzenie potencjalnego klienta,
• zamieszczanie informacji prasowych bezpośrednio związanych z pomocą prawną. Dodatkowym warunkiem w tym przypadku jest zamieszczanie wyłącznie danych wymienionych w Kodeksie etycznym (w formie ogłoszenia o rozmiarach nie większych niż 1/10 strony dziennika lub czasopisma z wyłączeniem stron od 1 do 3 oraz okładek oraz nie częściej niż raz w miesiącu w danym dzienniku lub czasopiśmie i nie więcej niż w trzech tytułach prasowych w miesiącu),
• zamieszczanie wpisów w książkach adresowych i telefonicznych,
przesyłanie informacji za pomocą elektronicznych środków komunikacji na wyraźne życzenie potencjalnego klienta,
umieszczanie informacji na stronach internetowych oraz umieszczanie danych o tych stronach w katalogach i wyszukiwarkach,
• stosowne oznaczenie siedziby,
• wydawanie broszur i informatorów.

Na naszej stronie użytkownicy konkretnie proszą o pomoc prawną i wycenę takiej pomocy, tak więc wysyłanie ofert w odpowiedzi na ich ogłoszenia jest podobne do brania udziału w przetargu. Ogłoszenie się na stronie jako prawnik lub kancelaria prawna także jest dozwolone, podobnie jak komunikowanie się z użytkownikami naszej strony poprzez e-mail i czat.

Promując naszą stronę polegamy przede wszystkim na opartej na słowach kluczowych reklamie w wyszukiwarce, takiej jak Google Adwords, co także jest dozwoloną formą reklamy.

Zgodnie ze stanowiskiem Komisji Etyki NRA „korzystania z usług takich jak Google AdWords nie można jednoznacznie traktować jako reklamy. Należy jednak odpowiednio formułować ofertę usług oraz unikać słów wartościujących i oceniających takich jak np.: najlepszy, specjalista, najważniejszy.”